گروهک ریگی در طول ننگین عمر تروریستی خود تاکنون ده ها کودک، زن، دانشجو،کسبه، کارمندو ... از اقشار مختلف شیعه و سنی استان را به شهادت رسانده است.

به گزارش زاهدان پرس، این در حالیست که این گروه همواره پس از هر عملیات با صدور بیانیه  مدعی شد که برای دفاع از حقوق اهل سنت و قوم بلوچ دست به کشتار نظامیان جمهوری اسلامی می زند!

ماهیت کودکش این گروه منفور در جنوب شرق به قدری برملا شده که ادعای کشتار نظامیان در عملیات ها تنها برای پر کردن ستون رسانه های صهیونیستی و وهابی منطقه ارزش خبری دارد.

در همین حال دیروز گروهک انشعابی انصار ایران که چندماهی است پس از اختلاف با محمد زاهد بلوچ سرکرده جندالشیطان تاسیس شده نشان داد که همان رویه کشتار کودکان و شهروندان بیگناه شیعه و سنی را در دستور برنامه های عملیاتی خود دارد.

در حادثه دیروز علاوه بر زخمی شدن تعدادی کودک مرتضی آسوده دانش آموز بیگناه سنی به همراه حامد بزی دانشجوی بسیجی به شهادت رسیدند.

این دو شهید سندی دیگر بر رسوایی گروهای وهابی مدعی اسلام و حمایت از حقوق اهل سنت در سیستان و بلوچستان می باشد که ظاهرا تنها دریافت پول بیشتر از سرویس های اظلاعاتی غرب و برخی کشورهای مرتجع عربی منطقه برایشان از همه چیز مهمتر است.

شهید حامد بزی

شهید مرتضی آسوده